marți, 18 ianuarie 2011

O sa razi sigur .. :)

Un tanar se întoarce acasă foarte trist, după ce plecase să ceară mana prietenei sale.
Văzandu-l aşa, tatăl sau îl intreaba:
-Ce s-a întamplat ? Te-a refuzat?
-Da .. mi-a tras o palma!!
-Cum aşa? Nu i-ai spus cum te-am învăţat eu: "Draga mea, timpul se opreşte în loc pentru mine cand privesc în ochii tai!"
-Vaaaaaaaaai!!!!!!!!!???!?!?! Am greşit formula... I-am spus: " AI O FAŢĂ DE-MI STĂ CEASUL!!!!!"






Un cuplu mergea pe un drum de tara de cativa km si nici unul nu zicea nimic din cauza unui scandal pe care l-au avut cu o ora in urma.Si asa cum treceau ei pe langa o ferma cu porci,capre ,oi,sotul intreaba sarcastic:
-Neamurile tale?:D
La care sotia raspunde:
-Da.socrii si cumnatii!




- De ce se imbraca mireasa in alb?
- Exprima bucuria!
- Atunci e clar de ce mirele se imbraca in negru! :D






In aceste vremuri neoromantice, o cerere in casatorie poate suna asa:
El: Vrei sa te mariti cu mine?
Ea: Vai, m-ai luat asa pe neasteptate!
El: Da sau nu - si zi mai repede ca am parcat neregulamentar.


prea tare :D







Ion şi Maria sărbătoreau 20 de ani de căsătorie. Ion iese pe balcon şi fumează ţigară după tigară.
Maria: Ce-ai păţit, Ioane?
Ion: Ştii când ne-a prins tata tău în căpiţă?
Maria: Da, şi ce?
Ion: Şi a zis că dacă nu mă însor cu tine fac 20 de ani de pârnaie?
Maria: Da.
Ion: Ehee, mâine ieşeam. :rolleyes: :rolleyes:






De ce barbatii cu BMW-uri au succes la femei?
Simplu, ele citesc printre randuri... Be My Wife!





Dupa o cina la niste cunoscuti sotia ii spune sotului:
- Dragule, nu ti-a fost rusine sa te duci de cinci ori cu farfuria dupa mancare ?
- Nu, draga, de fiecare data eu spuneam ca este pentru tine.. 


:)) :)) :)) :))    :)) :)) :)) :))   :)) :)) :)) :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu