joi, 24 octombrie 2013

Faceţi şi voi ceea ce fac eu!

„Dar oricui va bea din apa, pe care i-o voi da Eu, în veac nu-i va fi sete; ba încă apa, pe care i-o voi da Eu, se va preface în el într-un izvor de apă, care va ţâşni în viaţă vecinică.” – Ioan 4:14
   Trei călători poposiră în drumul lor la un izvor şi îşi potoliră setea cu apa lui limpede şi curată.   Deasupra izvorului cineva scrisese: „Faceţi şi voi ceea ce fac eu!”
   - Oare ce înseamnă aceste cuvinte? se întrebară cei trei drumeţi.
   - Eu cred, zise unul, că izvorul vrea să ne spună: „Vedeţi? Eu alerg mereu printre pământ şi pietre, de aceea sunt curat; lucraţi, alergaţi mereu şi voi, căci munca vă apără de rău şi vă ţine curaţi!”
   - Mie mi se pare, zise al doilea, că izvorul parcă ne-ar zice: „Vedeţi? Eu vă dau apa mea în dar, dar fără bani. Fiţi şi voi darnici! Dăruiţi din bogăţiile şi bunătăţile cu care v-a binecuvântat Bunul Dumnezeu!”
   - Eu cred altceva, spuse al treilea călător. Parcă îl aud spunând: „Vedeţi cât de curată şi de bună e apa mea? Dar dacă mă tulbur puţin, nu mai sunt bun de nimic, nu mai poate bea nimeni din apa mea. Fiţi şi voi buni, cu inima netulburată!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu